محمد علیمحمد علی، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

حاج علی مامانی

چقدر لذت بخش است وقتی ....

1390/5/9 7:54
نویسنده : یاسمین
278 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر لذت بخش است وقتی سرشار از لبخند می شوی و از ته قلب می خندی

چقدر لذت بخش است وقتی کاسه سوپی را که برایت پخته ام تا ته می خوری

چقدر لذت بخش است وقتی با دهان کوچکت مرا می بوسی

چقدر لذت بخش است وقتی از خواب بیدار میشوی و من هنوز گیج خواب هستم آرام دستان کوچکت را روی صورتم می کشی تا بیدارم کنی

چقدر لذت بخش است وقتی بازی کلاغ پر را که تازه یاد گرفته ای با دقت انجام میدهی و انگشت کوچکت را با ظرافت بالا میاری

چقدر لذت بخش است وقتی مشغول شستن ظرفها هستم ناگهان از پشت پاهایم را سفت میچسبی

چقدر لذت بخش است وقتی صدایم میکنی و من غرق شادی و عشق تو میشوم

چقدر لذت بخش است وقتی بوی تنت به من می خورت و گاهی مرا تا اوج خواستن میبری

چقدر لذت بخش است وقتی توی حمام آب بازی میکنی

چقدر لذت بخش است وقتی تو هستی و تمام زندگیمان را پر از عشق و نور کرده ای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آرین
9 مرداد 90 19:15
یاسمین جون سلام.خیلی قشنگ و با احساس نوشتی و واقعا راست میگی که تک تک اینها به اندازه همه لذتهای دنیا لذت بخش هستند.حاج علی رو ببوس


ممنونم عزیزم.