محمد علیمحمد علی، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

حاج علی مامانی

نظرات (8)

مائده
19 شهریور 90 12:27
ای جانم...مواظب دندونات باشی


باشه خاله جون.
مامان آرمان
19 شهریور 90 23:05
سلام.
چه پسر زرنگی.آفرین که هواست خوب جمه و رفتی و شکلات خوشمزه را پیدا کردی.
حالا خوردی؟
اگه خوردیش نوشه جونت.


نه.مامانم از دستم گرفت و گفت هنوز زود شکلات بخوری و فقط یک ذره به من داد و بقیش رو خودش خورد.
مائده
20 شهریور 90 12:45
سلام عزیزم .در خدمتم.خوشحال میشم اگه بتونم کمکی به آجی گلم کنم


سلام عزیزم.میتونی به وبلاگ ثمین به آدرس http://2nyaienafis.niniweblog.com/ سر بزنی و بعد نظرت رو بدی.
نسیم
21 شهریور 90 7:42
سلام عزیزم ممنون که به وبم سرزدی آره من 17 سالم بودازدواج کردمممممممممم هنوزم بهم سربزن انشااله همیشه تندرست وسالم باشید
مامان علی خوشتیپ
22 شهریور 90 14:13
الهی قربونش بشم.از الان نشون داد پشتکارش زیاده
نوش جونت گل پسر


ممنونم خاله جون.علی رو بیار پیشمون تا با هم شکلاتها رو بخوریم.
مائده
26 شهریور 90 11:57
واقعا سایت جالبی بود. منکه 3ساعت تمام داشتم عکساشوکپی میکردم.تزئیناتش خیلی ساده و آسون بود.لطفا اگر باز از این سایتها به چشمت خورد حتما آدرسشو برام بذار.آخه کلی بهم ایده های مختلف میده.


باشه عزیزم.راستی از طرحهایی که خوشت اومده برام بفرست چون من دوست دارم تولد علی ترکیبی از طرحهای زیبا باشه.یک مدل خاص نمیخوام.
مائده
28 شهریور 90 12:55
همسفر در راه ماند..زندگی سخت است…لیک..در سفر باید بود…همراهتان از سفر ماند سیلی سهمگین باور شاید نه ..سختی راه را مینماید که بایستی تنها رفت صبری باید تا آرامشی زاید
ترک یارتان بر شما تسلیت باد



دستت درد نکنه عزیزم.
مائده
3 مهر 90 15:44
عزیزم یه cd دارم که می تونه برا تولد علی کلی بهت کمک کنه هرجاهم فکرکردی خواهرت می تونه بهت کمک کنه دربست در خدمتم.یچیزای تولد علی جونم بامن.البته سرریه نمی گم تا بعد سوپرایز بشی.هییییییییییییییسسسسسسسس


ای ول به شما.cd رو هر وقت گفتی بیام از شما بگیرم.من عاشق سورپرایز هستم.