محمد علیمحمد علی، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

حاج علی مامانی

امام رضا ما داریم میایم

1390/7/6 12:09
نویسنده : یاسمین
1,162 بازدید
اشتراک گذاری

السلام عليك يا غريب‌الغربا

غريب و خسته به درگاهت آمدم رحمي

كه جز ولاي توام نيست هيچ دستاويز

سلام

سلام

ما داريم ميايماا فرداصبح حركت مي كنيم متشكرم كه دعوتمون كردي امام رضا.فدات شم دلم خیلی هوات کرده.یک حس خاصی دارم که نمیتونم توصیفش کنم.دارم لحظه شماری میکنم که ضریح آقا رو ببینم.

این اولین بار که حاج علی من میخواد بره پابوس امام رضا.دوست داشتم که نزدیکی های تولد علی بریم مشهد تا علی اولین هدیه تولدش رو از امام رضا بگیره.سعی میکنم یک تولد کوچولو تو حرم امام رضا برای علی آقا بگیرم و عکسهاش برای شما میزارم. علی جان بعد از مکه و مدینه و کربلا و نجف و کاظمین و سامرا حالا میخوای بری مشهد.الهی فدات شم تو شکمم بودی قسمت شد بریم خانه خدا،بدنیا اومدی چهار ماهت بود امام حسین طلبیدت، اگه قسمت بشه فردا هم میریم زیارت امام رضا.پسر گلم همیشه به زیارت رفتن.انشاالله چهارده معصوم یاورت باشن.انشاالله همیشه در پناه امام زمان باشی عزیزم.

از همه دوستان التماس دعا دارم که بتونم از زیارت و همجواری امام رضا نهیت بهره رو ببرم.اگه خوبی و بدی از ما دیدین حلال کنید.من همه شما دوستای گلم رو دعا میکنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

هدی مامان مبین نفس
7 مهر 90 14:06
سلام سلام وای خوش بحالتون ایشالا به سلامتی برید و برگردید... به اقا سلام منو برسونید و بگید مبین رو هم بطلبه... علی جون هوای دوستت رو داشته باش ایشالا امام رضا خودش حافظ همه شما گلهای بهشتی باشه التماس دعااااااااااااااااااااااااااااااا
مامان وانیا
9 مهر 90 10:17
واااااای خیلی برات خوشحال شدم چون گفته بودی که دلت هوای مشهد رو داره زیارت خوبی داشته باشید مواظب حاج علی ما باشید
مامان پسرا
9 مهر 90 20:37
سلام! خیلی التماس دعا! به امام مهربون سلام ما رو برسونید! ممنون! خوش بگذره!
مامان علي خوشتيپ
17 مهر 90 20:56
با نام رضا به سينه ها گل بزنيد با اشك به بارگاه او پل بزنيد فرمود كه هر زمان گرفتار شديد بر دامن ما دست توسل بزنيد ميلاد امام رضا مبارك