محمد علیمحمد علی، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

حاج علی مامانی

تعطیلات 3 نفره

1390/5/9 12:16
نویسنده : یاسمین
255 بازدید
اشتراک گذاری

واااااااااااااااااای چقدر تعطیلات اون هم ۲ روز پشت سر هم و کنار همسر جونی و پسر گلم مزه میده

خیلی خوب بود و چسبید این تعطیلات

صبح جمعه خواب خواب بودم چشمام رو باز کردم تا ببینم علی پتوش رو پس نزده و به خیال خودم که حتما خوابه ...

وقتی چشمم رو باز کردم دیدم کنارم دراز کشیده و بی سرو صدا زل زده به صورت من و داره نگام می کنه ... جاااااااااااااااااااااااانم خیلی صحنه قشنگی بود ... بوووووووسش کردم و بغلش کردم و گفتم علی مامان رو بغل کن لالا کنیم ... خندید و همین جوری که با میمی بازی می کرد  روی دستام دراز کشید ...

دلم می خواست بخورمش از بس این حرکاتش بامزه و قشنگ بود ...

دوست دارم گل خوش و آب رنگ مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)