محمد علیمحمد علی، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

حاج علی مامانی

علی و شنا

1390/5/8 12:47
نویسنده : یاسمین
277 بازدید
اشتراک گذاری

جان مادر سلام

دیروز رفتیم کنار رود دز که شنا کنیم.وای خدای من چقدر آب سرد بود.عزیزم با اینکه شما عاشق آب بازی هستی اما هینکه پای شما به آب رسید شروع به گریه کردی.حق داشتی پسرم چون من هم نمیتونستم تحمل کنم.اما کم کم یه کوچولو پا میزاشتی تو آب.در ضمن اونجا به شدت اشتهات باز شده بود و همه سوپ رو خوردی و باز هم میخواستی.گل پسرم به ما که خیلی خوش گذشت و از شدت سرمای آب تا شب سردم بود.مامانی وقتی بزرگتر شدی میبرمت کنار آب تا خودت شنا کنی.

تا همیشه دوست دارم معنای زندگی و امید قلبم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شاهده
8 مرداد 90 13:51
سلام عزیزم خوبیآخیییییی الهی فدای پاهای کوچولوی حاج علی بشم...الهی پاهاش در رکاب امام زمانش باشه....
خیلی التماس دعا گلم
سلام خاله جون.خیلی خوشحال شدم که به ما سر زدی.انشاالله چنین سعادتی داشته باشم.
مامان وانیا
8 مرداد 90 18:22
واااااااااااااااای شما دزفول هستید من عاشق دزفول و رود دز هستم خاطرات خوبی از اونجا دارم رنگ آبی دز هیچ وقت یادم نمیره و اون خونه قدیمی مشرف به رود با آسیابهای خرابه . . .


نه عزیزم ما دزفول زندگی نمیکنیم اما اونجا فامیل داریم که گاهی برای گردش به اونجا میریم.خیلی هم خوش میگذره.