محمد علیمحمد علی، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

حاج علی مامانی

اولین شب قدر

1390/5/29 12:35
نویسنده : یاسمین
1,230 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جان مادر

دیشب اولین شب قدری بود که تو پیشم بودی.البته پارسال توی دلم بودی.من امسال به خاطر اینکه اذیت نشی موندم خونه و من و بابایی و شما نشستیم پای تلویزیون که انصافا برنامه های جالبی داشت البته شما ساعت ١ خوابت برد اما چند بار برای خوردن شیر بیدار شدی که هربار شیر میخوردی و میخوابیدی.

علی عزیزم،پسر نازنینم دیشب برای مامان و بابا دعا کردی؟مطمئن هستم که با قلب پاکت برای همه دعا کردی.خوش به حالت که هنوز پاک هستی.حاج علی سعی کن این پاکی رو همیشه حفظ کنی.

ما از همه دوستان التماس دعا داریم.لطفا در مناجاتهای خود از ما هم یاد کنید.

بیایید همه برای ظهور امام زمان دعا کنیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان علي
29 مرداد 90 13:26
سلام عزيزم
براي ما هم دعا كنيد


سلام.مگه میشه برای همشریهامون دعا نکرد.من دعا میکنم علی آقا همیشه صحیح و سالم در کنا پدر و مادرش زندگی کنه و از سربازهای امام زمان باشه.