محمد علیمحمد علی، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

حاج علی مامانی

مامان بزرگ عزیزم روزت مبارک

1391/2/23 9:41
نویسنده : یاسمین
6,329 بازدید
اشتراک گذاری

دست پر مهر مادر

تنها دستي ست،

که اگر کوتاه از دنيا هم باشد،

از تمام دستها بلند تر است...

مامان بزرگ عزیز امسال اولین سالی است که پیش ما نیستی. امسال نیستی تا بغلت کنم و بهت بگم عزیزم روزت مبارک.

دلم برات خیلی تنگ شده. این روزها که حال و هوای روز مادر همه جا رو پر کرده نبودنت رو بیشتر حس میکنم. الان که دارم این مطلب رو مینویسم چشمام پر از اشکه.چقدر دلم برای دستهای پر مهرت تنگ شده.

اشک مهلت ادامه دادن نمیده.خیلی حرف تودلم مونده که میخواستم برات بنویسم اما تا همه متوجه اشکهام نشدن باید تمامش کنم.

مامان بزرگ به خاطر همه زحمتهایی که برام کشیدی ازت ممنونم. حالا که مادر هستم بیشتر قدر محبتت رو درک میکنم.

بهترین مامان بزرگ دنیا روزت مبارک.

امیدوارم هدیه ام به دستت برسم. 

پسندها (1)

نظرات (1)

عموی محیط بان
16 آذر 91 14:51
سلام خسته نباشید واقعا این صفحات وب خاطرات زیبایی میشه واسه نی نی هامون من یه وب زدم درمورد آموزش و یا حتی اشنایی نی نی ها و والدین با محیط زیست نگین که زوده واسشون اگه نوزادهم که باشن وقتی تو خاطراتشون ببینند یه روزی مامان و بابا اونا رو نی نی حافظ محیط زیست کردن هم خوشحال میشن هم اینکه تاثیر مثبتی تو رفتارشو ن داره ممنون میشم بیاین و حداقل نظرتونو بدین ممنون از شما