محمد علیمحمد علی، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

حاج علی مامانی

علی،عشق مامان و بابا

1390/3/30 7:52
نویسنده : یاسمین
278 بازدید
اشتراک گذاری

واااااااااای چه ماههای پرهیجانی رو پشت سرگذاشتیم . نه تنها من بلکه برای تمام خانواده اون روزها زندگی رنگ و بوی تازه ای پیدا کرده بود و هنوز هم زندگی من و بابایی یک شکل قشنگتر و پراحساس تر پیدا کرده .

جونم برات بگه که تو عزیز خوشگلم روز ٢٠ مهر سال 89 توی بیمارستان آریا اهواز به دنیا اومدی که شرح اون روزها رو هم سر فرصت برات تعریف می کنم . وای که اون روزها چقدر هممون خوشحال بودیم من و بابا محمد که فکر می کردیم زیباترین و معصومترین بچه دنیا رو خدا به ما داده و هنوز هم همین فکر رو میکنیم به خصوص بابا محمد که تا حرف میشه میگه پسر من یه چیز دیگه است .

تو،پسر گلم از طرف دو خونواده نوه اول هستی.پس خودت تصور کن چقدر عزیز و دوست داشتنی هستی.علی جان تو با قلب مهربانت همه آدمها رو دوست داری و همه رو تحویل میگیری انقدر شیرین و با نمکی که همه،حتی غریبه ها هم دوست دارن.

 عزیز دلم دوست دارم و داریم و شب و روز از خدا درخواست می کنیم که تو رو برای ما سلامت نگه داره و فردایی پرنور و پربرکت رو برات رقم بزنه . نمی دونی که چقدر هممون برات میمیریم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آیلا
11 خرداد 90 10:44
سلام به مامان حاج علی ، این قند عسل چند ماهش هست چون بالای وبلاگ 7 ماه نشون می ده
مامان علی
11 خرداد 90 13:05
سلام همشهری . علی من از هر دو طرف نوه اوله .لینکتون میکنم.حاج علی رو ببوس.عکسشم بذار