محمد علیمحمد علی، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

حاج علی مامانی

سلام طبیعت

1390/5/16 10:49
نویسنده : یاسمین
452 بازدید
اشتراک گذاری

دلم میخواهد یک نفس عمیق بکشم وخنکی هوا و بوی سبزه و خاک را تا اعماق شش هایم فرو ببرم .دوست دارم چشم هایم راببندم صدای رقص گندم ها در تلاطم باد نیمه روز را با تمام وجود بشنوم. دوست دارم کفش هایم را در بیاورم و پاهای داغم را فرو کنم در آب خنک رود دز و خزه های لزجی که در مسیر آب پاهایم را قلقلک میدهند را با نوک انگشتانم لمس کنم دلم برای کوههایی که در شیارشان هنوز در مسیر آب درخت می روید تنگ شده .از این هوای گرم و سوزان خسته شده ام از محصور بودن در چهار دیواریها به علت گرمای شدید هوا خسته شده ام.

تنها دلخوشی من در این هوای گرم بودن در کنار خانواده و همسر و پسر عزیزمه.

خدایا نمیشه یکم هوای اینجا خنک تر بشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)