محمد علیمحمد علی، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

حاج علی مامانی

مثل یک گلدان گل می دهم گوش به موسیقی روییدن

1390/5/19 14:21
نویسنده : یاسمین
1,104 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم! علی گلم!

شب که می رسد وقتی تن خسته از دویدن های روزانه ام را به تخت خواب می رسانم و خواباندن  شبانه ات شروع می شود و گاهی سه چهار بار از خواب بیدار می شوی و من هر بار  بلندت می کنم و تو با کمی شیر خوردن دوباره در آغوشم به خواب می روی. وقتی ساعت ۱ یا ۲ نیمه شب می رسد و صدای نفس هایت اعلام می کنند که بالاخره خواب عمیق شبانگاهی به سراغت آمده است. وقتی کمرم موفق می شود سطح تخت را لمس کند چشمهایم را می بندم و به راحتی همه وجودم را شناور می کنم روی صدای نفس های تو و پدرت که فضای اتاق را پر کرده است.انگار آرامش بخش ترین موسیقی عالم را می نوازند برایم. دلم نمی آید این لحظه ها همین طور راحت برای خودشان بگذرند. کاش می شد عین این لحظه ها را جایی ثبت کرد.  ولی نمی شود. این لحظه ها دارند می گذرند. درست مثل لحظه های روییدن تو. کاری هم با احساسات مادرانه من ندارند که از همین الان دلش برای روزهای کوچک تر بودن تنگ شده است یا نه.

آری عزیزکم! روزها و شب ها دارند می گذرند. به سرعت تمام. ولی تفاوت خنده های هر روز تو با روز قبل تفاوت نگاه های دیدنی ات که یک دنیا حرف دارند برای خودشان. تکامل گفتاری ات و تکرار کلمات کودکانه ات با لحن های متفاوت برای همیشه در صندوقچه دلم خواهد ماند.

پسرکم! چه خوب که تو هستی و من شاهد زنده روییدن یک جوانه ام. چه خوب که تو هستی و من شنونده هر روز موسیقی زندگی ام. چه خوب که با بودن تو هر صبح از نو زاده می شوم. دوستت دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان مبین
20 مرداد 90 0:24
سلام یاسمین جان
ایشالا تمام عمر زیبایت سرشار از نفسهای عزیزانت باشه
کوچولوی بزرگت رو ببوس


ممنونم.بوسسسسسسسسسس.
مامان آرمان
22 مرداد 90 15:51
سلام.
زندگیتان همیشه سبز و گرم مثل روزهای تابستان.
گلبرگهای قلبی زیبایی در وبلاگ پسملی گذاشتی.


علیک سلام.
انشاالله زندگی همه اینگونه باشد.
مامان آرین
22 مرداد 90 23:11
سلام یاسمین جون واقعا تاثیر گذار مینویسی و من خیلی نوشته هاتو دوست دارم.گلم ایشالا همیشه سلامت باشی
مامان پسرا
22 مرداد 90 23:11
سلام یاسمین جان! مثل همیشه زیبا و سرشار از احساس بود! ببوس نازنازیتو!