محمد علیمحمد علی، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

حاج علی مامانی

مامان مریض شده

1390/5/26 10:00
نویسنده : یاسمین
843 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی.

دیروز به علت سرماخوردگی نتونستم بیام سرکار و موندم خونه علی هم تا تونست استفاده کرد و تا ساعت ١ ظهر مرتب شیر می خورد و میخوابید اما در عوض شیره وجودم رو درآورد.خلاصه دلم خوش بود که موندم خونه استراحت کنم تا شب یک لحظه هم از من جدا نشد حتی غذا هم روی پام میخورد فکر کنم باورش نمیشد که من موندم خونه برای همین به چسبیده بود که مبادا ازش جدا نشم.مامانی امروز با اینکه حالم بدتر از دیروز شده اما اومدم سرکار.قربونت برم دلم برات تنگ شده.خدای مهربان کاری کن که علی سرما نخوره چون هرکاری میکنم نمیشه از خودم دورش کنم تا مریض نشه.

علی جان درد و بلات بخوره تو جونم من هزار بار مریض بشم اما تو یک بار هم مریض نشی مامانی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مبین
26 مرداد 90 13:14
سلام خدا بد نده یاسمین جان بهتری؟؟
علی خوبه ببوسش[h
سلام.ممنون که حالم رو پرسیدی.نه هنوز خوب نشدم.امروز که رفتم سرکار بدتر شدم.