محمد علیمحمد علی، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

حاج علی مامانی

صبحانه سه نفری

1390/4/20 10:20
نویسنده : یاسمین
335 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم

تاج سرم

عزیز مامان

سلام سلام ،صدتا سلام.

مامانی چرا دیشب نزاشتی ما بخوایبم؟از ساعت 4 صبح بیدار شدی و آروم با خودت بازی میکردی و مرتب به من لگد میزدی و میگفتی دد دد،مم مم،(یعنی مامانی بیدار شو من بیدارم)وقتی من بیدار شدم با اینکه خیلی خوابم میومد(چون 2 ساعت بیشتر نخوابیده بودم)همینکه چشمهای قشنگت و دیدم بغلت کردم و مرتب میبوسیدمت و شما هم با خنده های قشنگت با من بازی میکردی.1 ساعتی تو رختخواب با هم بازی کردیم که دیدم نه شما قصد خوابیدن نداری پس بلند شدیم با هم رفتیم آشپزخونه و شما رفتی تو روروک و من هم مشغول فرنی درست کردن و چای دم کردن شدم.من و شما با هم صبحانه رو آماده کردیم و بعد بابایی رو صدا کردیم تا بیدار شه و بیاد با ما صبحانه بخوره.عزیزم چقدر صبحانه خوردنت رو دوست دارم دقیقا مثل ما میخوای نون پنیر چایی بخوری و در بینش هم به شما فرنی میدم.

من عاشق سفرههای سه تایی هستم چون شما هم در کنار ما هستی.

خدایا شکر به خاطر همه چیز.

به خاطر سفره های سه تاییمون.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آرمان
20 تیر 90 14:40
سلام. ممنون که به ما سرزدید.من تازه فرصت کردم که بهتون سر بزنم و دارم مطالبتون رو یکی یکی میخونم.من شما رو لینک میکنم و بازم بهتون سر میزنم.پسر گلتون رو ببویسید.

ممنونم از لطفتون.من هم شما را لینک میکنم تا بیشتر با هم آشنا بشیم.