محمد علیمحمد علی، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

حاج علی مامانی

خبر خبر ،علی صاحب یک پسر عمو شد.

1390/4/27 11:38
نویسنده : یاسمین
362 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

من هم زن عمو شدم.

بالاخره پسر عمو محسن در روز 14 شعبان متولد شد و شما رو از تنهایی درآورد شما صاحب یک دوست کوچولو شدید.

زن عمو و عمو جون مبارک باشه.زوده زود بزرگش کنید تا بتونه با من بازی کنه.من و محمد مهدی کلی با هم کار داریم.پسر عمو عزیزم دوستت دارم و سعی میکنم همیشه هوات داشته باشم.

محمد مهدی جان هشت ماهه به دنیا اومده برای همین خیلی کوچولو و با مزه است تا حالا نی نی به این ریزی بغل نکرده بودم وای خدای من خیلی سبک بود و با دو دست نمیشد گرفتش توی یک دست جا میشد اما واقعا معجزه خدا رو میشد دید چون به زیبایی داشت شیر میخورد انگار که ساعتها آموزش دیده.خدای مهربون چطور این فندق یاد گرفته برای زنده موندن باید تلاش کنه.

محمد مهدی قدر مامانی رو بدون چون برای به دنیا اومدن شما واقعا زحمت کشیده.

کوچولو چقدر عجله داشتی بیای به این دنیا برعکس علی که اصلا قصد نداشت به دنیا بیاد تا به زور به دنیا اومد.(علی کوچولو فکر کنم تو دل مامانی خیلی به شما خوش میگذشته)

محمد مهدی عزیز،زن عمو خیلی دوستت داره.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آرمان
28 تیر 90 10:36
قدم نو رسیده عمو مبارک
اومدن دوست جدید هم مبارک


ممنونم خاله جون.