محمد علیمحمد علی، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

حاج علی مامانی

ورود افکار منفی ممنوع

1390/4/28 9:41
نویسنده : یاسمین
505 بازدید
اشتراک گذاری

امروز به جایی رسیدم که به خودم گفتم بسه هرچی فکرا ی منفی راجع به خودمو دیگران داشتم.

چیکاردارم که چرا فلانی این کار رو کرد  یا چرا همسری عزیز اون کاری رو که من می خوام نمیکنه.

آره بسه. اگه ما آدما بخوایم بد باشیم چون دیگران باهمون بد کردن که نمیشه زندگی.

عزیز مامان , مگه چند بار می تونی زندگی این دنیا رو تجربه کنیم. فرصتامون خیلی کوتاهن.

بیا تلاش کنیم یه ذهنیت خوب واسه دیگران از خودمون بسازیم.

پسرکم اگه بهت بدی کردن اینو یادت بیاد که از پیامبر بالاتر و عزیزتر که ما نداریم , خب ایشونم بدی از دیگران زیاد دیدن , اما همیشه خدا توی قرانش پیامبرشو با مهربونی کردنو خوب رفتار کردن با دیگران آروم کرده.

با خوبی می تونیم حتی یه حیون وحشی رو هم رام کنیم چه برسه انسان.

آره عزیزم دلم می خواد از این لحظه حتی نذارم یه ثانیه فکرای ناجور از اطرافیانم بشینه توی ذهنم.

وای عزیزکم چقدر وقتی قشنگ فکر می کنی , روی تک تک سلولات اثر میذارن.

واقعا بعضی حرفای روانشناسی درعین سادگی تاثیر گذارن.

خیلی شنیدم که هرچی رو با تمام وجودت بخوای همه کاینات کمکت می کنن تا بهش برسی.

یا مثلااگه فکر منفی بکنی یا حتی جملاترو منفی ادا کنی روی ذهن و روحت تاثیر می ذارن.

پس

پسرکم شاد باش,

دوست داشتنی باش

بی قید وشرط همه رو دوست داشته باش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آرمان
28 تیر 90 10:35
من موافقم. پسرتون رو ببوسید